Suche nach Beiträgen von drynk

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  14  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 132 Ergebnisse:

drynk

32, Männlich

Cloth vs. Paper Napkins

von drynk am 25.07.2025 22:54

Hi folks! Quick question—are cloth napkins really better than paper ones? I'm thinking about switching, but not sure if it's worth the effort or if it's just a trend. Would love to hear your thoughts before I decide.

Antworten

drynk

32, Männlich

Re: Які заброди брати

von drynk am 25.07.2025 01:20

Вітаю. Для осінньої чи весняної риболовлі справді важливо мати надійні заброди, які тримають тепло та не промокають. У Flagman можна купити заброди https://flagman.ua/choboty-zabrody-flagman-pvkh-neilon-41/p174773 — є моделі з ПВХ і нейлону, які добре захищають від води та мають зручну колодку. Матеріал еластичний, шви проклеєні, а підошва не ковзає. Ідеальний варіант для тих, хто часто виходить на воду або ловить у прибережних зонах.

Antworten

drynk

32, Männlich

Umzugshelfer stornieren – wie geht’s?

von drynk am 20.07.2025 12:10

Ich habe privat Umzugshelfer organisiert, aber leider haben sich meine Pläne verschoben und ich muss kurzfristig absagen. Wie macht man das am besten, ohne für Ärger zu sorgen? Gibt es da eine „richtige" Art, das zu klären?

Antworten

drynk

32, Männlich

Re: Deep Cleaning: Yay or Nay?

von drynk am 08.07.2025 09:02

Hey! That's a solid question. Deep cleaning definitely has a reputation for being aggressive, but modern techniques are much gentler than they used to be. For deep, fabric-safe results, check out Chicago Couch Cleaning https://chicago-couchcleaning.com/ . Their upholstery & carpet cleaning services in Chicago are designed for tough stains, allergens, and odors, but they treat your stuff like it's delicate. They use fabric-specific tools and methods, which make a huge difference if you want long-lasting furniture with a fresh, clean vibe.

Antworten

drynk

32, Männlich

Bindemittel oder mehr Pressdruck?

von drynk am 08.07.2025 07:43

Hallo an alle! Ich stehe gerade vor einem Problem: Meine Tabletten zerfallen nach dem Pressen recht schnell. Jetzt frage ich mich – liegt das eher am fehlenden Bindemittel oder daran, dass ich zu wenig Druck anwende? Was meint ihr?

Antworten

drynk

32, Männlich

Re: Delta-8 With Kratom?

von drynk am 05.07.2025 10:26

Some people do combine them for a more customized vibe, but it's all about the dosage and timing. Kratom tends to lean toward mood or focus depending on the strain, while Delta-8 is more on the mellow, body-relaxing side. You can explore both at Dymok https://dymoksmokeshop.com/ . They've got over 120 KRATOM options and a full selection of Delta-8 under their smoking and vaping products lineup. If you're thinking of trying the combo, having access to quality, consistent products definitely helps dial it in.

Antworten

drynk

32, Männlich

Spanndecken in Mietwohnungen erlaubt?

von drynk am 05.07.2025 09:46

Hallo allerseits! Ich wohne zur Miete und würde gern eine Spanndecke im Flur anbringen lassen. Weiß jemand, ob das ohne Probleme erlaubt ist oder ob man da den Vermieter fragen muss?

Antworten

drynk

32, Männlich

Grav CMS für Agenturen sinnvoll?

von drynk am 03.07.2025 15:16

Hallo zusammen! Ich überlege, ob sich der Einsatz von Grav CMS in einer Agentur lohnt. Wir betreuen viele kleinere bis mittlere Kundenprojekte. Ist Grav eine praktikable Lösung oder eher umständlich im Team-Workflow?

Antworten

drynk

32, Männlich

Tile Around Kitchen Islands

von drynk am 23.06.2025 11:16

Hey everyone! I'm planning to install tile flooring in my kitchen and wondering how to approach tiling around a large kitchen island. Do you tile underneath or just around it?

Antworten

drynk

32, Männlich

Re: Замена масла

von drynk am 22.06.2025 22:20

Я всегда выбираю синтетику с низким показателем вязкости, типа 0W-30 или 5W-30 — отлично себя показывает в мороз, мотор крутится мягко даже после ночной стоянки. Последние пару лет заказываю всё, что касается автохимии, в магазине Kitaec — у них реально хороший выбор, и можно быстро подобрать масло в двигатель именно под сезон, пробег, стиль вождения и марку авто. Всё удобно структурировано: указаны стандарты API, допуски производителей и даже рекомендации по температурным условиям. Я недавно взял у них масло с усиленной моющей формулой — мотор стал запускаться легче, расход снизился, и шум при старте исчез. Очень рекомендую не брать самое дешёвое, а ориентироваться на те масла, где есть стабильность характеристик при температурных перепадах. В этом плане выбор на Kitaec реально помогает не ошибиться, особенно если не хочешь потом сталкиваться с проблемами двигателя.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 22.06.2025 22:21.
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  14  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite